Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Gina Tricot

När jag är på dåligt humör eller trött så brukar jag alltid gå in på Gina Tricots hemsida (om jag inte har nära till butiken, vill säga). Jag blir alltid på bra humör av att titta på fina kläder.


Overknee-strumpor är jättesnyggt! Jag kommer absolut att handla knästrumpor (gråa) i höst.


Åh, vilken fin klänning/tunika! Den skulle passa perfekt till nyår.


...Men allra mest kär måste jag ha blivit i den här kjolen! Den är så jävla perfekt och jag bara MÅSTE ha den! Love, love, love. ♥

Vilka butiker brukar ni handla kläder ifrån?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.