Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

glad hobbybloggare

Hejhej! ^^

Idag känner jag mig som en riktigt happy hobbybloggare som postar 10 inlägg i halvtimmen, haha! Men riktigt så är det kanske inte... Men jag har bloggat mer än jag gjort i helgen i alla fall, alltid trevligt för er läsare att få en riktig inblick i mitt liv! Haha! ;)
Nu har mamma hjälpt mig med svenskaläxan som består av att man ska kunna fakta om Astrid Lindgren. Vi ska få ett läxförhör, men jag tror inte att det blir så svårt. Tills på fredag är det ju Europas länder och huvudstäder, det blir en större utmaning! Fast jag har ju Seterra (gratis nerladdningsprogram för att lära sig kartor). Jag hoppas att även det kommer gå bra!

Ikväll så ska jag se på "Ullared", det går på kanal5 klockan 20:00! Jag tycker det är roligt att se människor som inte är mediavana i tv, de fattar inte hur mycket de gör bort sig. Ullared är ett jättebra shoppingställe också, självklart längtar man dit när man ser på programmet också... Men jag kan inte låta bli att erkänna att det är ganska så skönt att vara hemma trots allt och slippa alla trånga utrymmen och tanter som kör på än med sina kundvagnar... Och då har vi inte ens talat om alla boxningar rätt i magen!
Annars ikväll blir det nog nyheterna för att se om det visas någonting från firandet i Berlin, det är ju somsagt 20 år sen Berlinmuren revs ner! Jag hoppas att det visas på nyheterna, jag skulle bli besviken ifall jag missade när brickorna ramlade ner som ett domino...

Ha en bra kväll allihopa och så ses vi imorgon!
Kram Lolli, er alldeles egna chey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.