Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Happy forever

Saker och personer och allt-jag-vet-inte-vad som jag älskar:
Chokladpudding, familjen, guld, spotify, avokado, Sofia, isbjörnar, skvaller, The used, kaktusar, Åre, datorn, dreadlocks, the sims, speglar, nitar, musik, Tyskland, bloggar, folk som vågar stå för sina åsikter, folk med bra humor, mejl, fanbilder, egobilder, rött hår, hårförlängningar och peruker, kaniner, Ben&Jerrys glass, mjuka stenar, kuddar i olika färger och former, tidningspremurationer, överraskningar, snö, nattåg, vackra blommor, böcker, Paramore och min blogg www.chey.blogg.se <3

Vad älskar ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.