Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

ingen bra bloggdag

Hej!

Jag känner att det inte är någon bra bloggdag, men jag kommer bli så arg om jag inte bloggar så... My name is Mr Smith, who is you? :D Nejmen.
Idag när jag vaknade på morgonen låg det lite snö på marken ute. Sen så har det snöat mest hela dagen och skolan har infört kvarsittning som äger rum på alla måndagar framöver klockan 15:00 i skolans bibliotek. Om man kommer 15 minuter försent så avrundar dem det till en halvtimme. Så då får man sitta kvar i en halvtimme,  tur att jag aldrig kommer försent! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.