Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

ingenting att vara stolt över

6. okt 2008 19:15

Jag ser mig själv i fönsterrutan, jag ler och skrattar hängandes över datorskärmen. I fönstret står mina 2 ljuslyktor (med lampor i) från IKEA. En svart och en turkos. De lyser starkt i mörkret.
Bakom garagetaket står ett annan hus. I fönstrerna lyser lampor och jag ser de bleka gardinerna fast det är en bit bort. Jag ser också några gatlampor lysa.


Jag skrev texten ovanför förra året, det är över ett år sen. Jag minns att jag var jättestolt och nöjd med texten då, men nu vet jag faktiskt inte.
Jag älskar att läsa sådant som jag skrivit när jag var yngre, men oftast är jag inte nöjd med det. Jag är en perfektionst som aldrig blir nöjd med vad jag skriver och gör. Det är antagligen därför jag blir ledsen så lätt. Jag ska vara bäst, men ibland kan jag inte bli 100% nöjd med allting... Så är det, tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.