Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Jag älskar er verkligen.



Ehja, det här är min klass. Egentligen så är det ganska så riskabelt att publicera 23 ansikten utan lov, men jag tar den risken. Jag gillar min klass och jag vill berätta mer om den.
Jag har gått i denna klassen sedan femman, nu går jag ju i sjuan alltså. Först hette vi 5C, sen 6B och nu heter vi 7B. Jag saknar att heta C litegrann, men egentligen så spelar ju det inte så stor roll. Det är ju bara en obetydlig bokstav.
Jag tycker att jag känner de flesta ganska så bra faktiskt. Och tjejerna kommer man superbra överens med! :) Det är sociala och fina tjejer, precis såna man behöver för att ha roliga skoldagar.

Jag älskar er...
Emma - Josefine - Louise - Hugo - Dennis - Andreas - Jesper - Johan - Fanny - Oliver - Saga - Daniel - Tanja -  Linus - Jenny - Erika - Gustav - Debora - Richard - William - Joakim

Om ni nu vill veta det, ni som inte känner denna underbara klass - jag är hon med den röda klänningen som sitter ned. Glasögon också ja. Jag är så jävla fin på denna bilden.
<3

(Lolli skulle aldrig lägga ut ett sådant här inlägg, men er kära chey gör det gärna - mer publicitet åt svenska folket.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.