Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Jag för 1 ÅR sen! :D

Musik.

Musik lyssnar de flesa på. Musik betyder mycket för många. Musik kan vara sång och psalmer, men också rock som gör att folk skakar håret av sig.
Musik är glädje. Musik är sorg och ilska. Musik är någonting som talar om hur man mår. Det finns någonting för alla smaker.
Jag ÄLSKAR musik. Att sjunga i duschen är mitt liv. Fast jag gör det tyst, ingen annan får höra.

Kommentera gärna och berätta vad musik är för dig.


5. nov 2008 16:19
Ska spela blockflöjt snart^^<3
Just nu spelar jag fotosession. Det går väl sådär. xD

jag hade 60/62 rätt på engelskaprovet med grammatik. fick tillbaka det i dag, yeees.
Och 9/10 rätt på nutidsfrågorna.
Im a good girl :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.