Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Liten sovmorgon

Godmorgon på er! :)

Idag börjar jag inte 08:30, utan på torsdagar har vi en liten sovmorgon (i en kvart). Då börjar jag 08:45, men på vintern gör den stunden faktiskt mycket när jag ska gå till skolan. Alla klasser har sovmorgonen, och alla klasser kan ha sovmorgon för att vi har EPA (eget planerat arbete) på morgonen. Idag är det nog råd, tror jag, fast jag är inte med i något råd. Alla råden är tråkiga och har så fantasilösa namn (vilket som stör mig något fruktansvärt). Ugandarådet, biblioteksrådet, fixarrådet (haha), trivselrådet, elevrådet, miljörådet, musikrådet, fritidsrådet. Jag tycker inte om råd, jag var med i elevrådet i 3:an och det var jättetråkigt. ^^ Men råden kanske har förändrats när man går i 7:an, vem vet?
Alla i klassen är nästan med i ett råd utom kanske 5 stycken. Jag är en av dem, och så är det två stycken tjejer och 2 killar (tror jag). Vi får vara kvar i klassrummet med vår klassföreståndare. Det är tråkigt, men det är väl så när man inte har valt något råd, haha. ;)

Kram er chey

Kommentarer
Postat av: h a i d i s -

Hallådär :)

Haft en bra dag hitills?



kram haidi ♥ !

2009-11-05 @ 12:02:08
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.