Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Mamma och pappa, det är dags att titta in nu! :)))))) (se vad snäll jag är)



MAMMA OCH PAPPA, snart är det jul. Jag tänkte att jag skulle hjälpa till med julstädningen i år - minns ni att jag hjälpte till med påskstädningen också?!? Det gjorde jag, både garderoberna i hallen och kylskåpet rensade jag ur... Och då har vi inte ens talat om att jag dammade på både över- och undervåningen också!
Jag har verkligen hjälpt till mycket i år här hemma i hushållet - nej, nej - jag har inte alls bloggat 24 timmar om dygnet... Såg ni inte att jag plockade ur diskmaskinen igår?
SÅ SNÄLLA MAMMA OCH PAPPA, JAG HAR VERKLIGEN VARIT SNÄLL I ÅR!!!

(Jag är inte alls ute efter julklappar. Det är helt lugnt ifall jag blir utan julklappar i år. Såå desperat är jag inte. Jag tycker bara att det är eh, bra att erkänna att...jag tycker såna byxor från junkyard är fina. Bara...det.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.