Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Måndag eftermiddag blir en slö eftermiddag

Hej!

Idag i skolan var det helt okej för att vara en måndag. På hemkunskapen som vi har på hållbar utveckling gjorde vi bärsmoothies, mums! Men det var väldigt mättande med smoothies på morgonen...
På SO:n visade vår lärare en film om hur det fungerar på rättegångar, det var faktiskt intressant! :) Jag satt där och typ "oh, gosh <3". Det var lite sådär lagom fint ja.
Men ja, nu ska jag väl mest ta det lugnt och sitta och jag-vet-inte-vad resten av eftermiddagen. Kanske äta lite mörk choklad, jag har fortfarande 12 chokladkakor kvar av dem 36 chokladkakor jag köpte. Jag känner mig sugen på att spela the sims 3, men samtidig tså vet jag att jag har annat som vore mer vettigt att prioritera tiden på. Jag ska ju på utvecklingssamtal imorgon tex och det kan ju vara bra att läsa igenom omdömerna en gång till så att jag kommer dit och vet vad jag snackar om. ^^ Men jag antar att det kommer gå ganska så fint på utvecklingssamtalet, han den där läraren jag har orkar typ inte sätta upp mål och sånt. Han är lat.

Kram er chey, Lolli


Kommentarer
Postat av: Photo by Mxemma

Hej!

Fin blogg du har, allt bra?

KRAM

2009-11-17 @ 11:13:13
URL: http://photobymxemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.