Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Migrän, usch

Hej!

Igår eftermiddag hade jag migrän, slår vad om att det är det otrevligaste som finns. ;) Jag låg och jämrade mig i sängen (nej, det är inte som ni tror). Sedan orkade jag iaf äta kvällsmat och se på tv en dryg timme innan jag ramlade i säng igen. Jag fick inte mycket uträttat den eftermiddagen! :)
Nu ska jag strax till skolan. Egentligen skulle jag helst viljat ligga hemma och vila idag, men jag måste verkligen till skolan! Jag har verkligen sovit dåligt i natt och är rädd för att huvudvärken kommer tillbaka...

Mer uppdatering kommer i eftermiddag.
Lolli

 


Kommentarer
Postat av: Emelie

hejhej, fin blogg, titta gärna in min

2009-11-02 @ 16:31:48
URL: http://eemelieggustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.