Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Miley Cyrus och depp (men ändå glädje)

God kväll! :)

 

Jag sitter och lyssnar på Miley Cyrus. Party in the USA tjatar folk om hela tiden så jag var tvungen att lyssna. Alltså... Jag vet inte riktigt. Hon känns disney och är inte riktigt vad jag kallar för bra musik, men jag överlever väl i cirka 10 minuter eller så.
Förövrigt känner jag mig ganska så ”låg” idag, ingenting går som man planerar ibland... Det ska iallafall bli väldigt skönt med helg, vet dock inte varför det ska bli så skönt. Sen kommer en ny vecka, och usch. Ibland vet jag inte om jag gillar skolan så mycket, eller alls.

 

Jag vill tacka för alla besökare som besökt min blogg de senaste dagarna! :) Ni är guld värda.

 

Yeah, It's a party in the USA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.