Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Min klass



1. Vem känner dig bäst? Jag är en tyst och tråkig människa, så antagligen tycker alla jag är helt miffo...Ni känner ju mig, jag är ju miffot!
2. Är några i din klass tillsammans? Det tror jag nog inte.
3. Vem är bäst på att sitta framför datorn? HAHA, jag! Nejmen, alla.
4. Vem är mest omtyckt av eran gympa lärare? Emma
5. Vem fjäskar mest? De som är dåliga men vill ha bra betyg.
6. Är det någon som är kär i er lärare? ..Det där vill jag inte ens svara på.
7. Vem tror du kommer att gå ut med högst betyg? Richard
8. Vem vågar skilja sej från mängden? Jag
9. Vem låter mest? ...Killarna?
10. Vem pluggar mest på fritiden? ALLA? Men Fanny har faktiskt blivit lite plugghest. :<
11. Vilken tjej är mest omtyckt bland killarna? Emma och Fanny
12. Vilken kille är mest omtyckt bland tjejerna? Ingen.
13. Vem är wannabe Sune (tjejtjusare)? Nja tror ingen är det.
14. Vem kollar på barnprogram? Hugo, Johan?
16. Vem är alltid glad? Höhö, Debora, har aldrig sett henne så ledsen faktiskt.
17. Vem blir alltid färdig med proven först? Typ...Jag?
18. Vem har sömnproblem? Jag tror Erika har det.
19. Vem säger daaaah oftast? Erika där också.
20. Vem glömmer alltid att göra läxorna? Vet inte.
21. Vem beter sig vuxet? Louise
22. Vem lyssnar på Kent? Beckis lyssnade ju på kent innan, synd att hon har bytt klass!
23. Vem lyssnar på Carola? Ingen
24. Vem gör aldrig bort sig? JAG
25. Vem sjunger bäst? Jenny
26.Vem kan prata flest språk?: Josefine
27. vem kommer att läsa testet? Ingen, hoppas jag. Jag vill inte bli stämplad som cool och ha alla wannabes efter mig.
28. Vem är vimsigast? Tanja och Hugo kanske? :)
29. Vem gillar ekologiska livsmedel? Jag gillar det faktiskt.
30. Vem kan slåss bäst? Oliver, men Josefine kan självförsvar.
31. Vem kommer att läsa samhälle? Många säkert
32. Vem tål inte mjölk? Jag tror att alla tål mjölk, men inte så många som gillar det.
33. Vem är snyggast? HAHA, jag vet inte!
34. Vem är sämst på matte? Alla är helt okejiga på matte.
35. Vem är de flesta lärarnas favoritelev? Louise, Jesper, Andreas, Richard
36. Vem är bäst på engelska? Josefine, Fanny
37. Vem ser ut att vara mest deprimerad? Jag
38. Vem har roligast röst? ...Jag vet inte.
39. Vem är mest emo? Jag
40. Vem har snyggast klädstil av tjejerna? Fanny och Debora
41. Vem känner du minst? Vet inte, tror de flesta känner mig ganska så hyfsat.
42. Vem är bäst på fotboll? Alla killarna, typ Dennis
43. Vem betyder mycket för dig? Klass 7B <3
44. Vem älskar du att umgås med? De flesta.
45. Vem verkar vara mest störd? ...Jag ska nog inte säga någonting, ha.
46. Vem är mest irriterande? Alla. Jag är ett sådant otroligt kontrollfreak, stör mig på allt. Lulz.
47. Vem är roligast? Jesper
48. Vem borde bli modell? Fanny och Emma, men Jenny borde vara med i en schamporeklam! Hennes hår är så mjukt och fint.
49. Vem tycker om hästar? Jenny
50. Vem gör ofta din skoldag värre? Vet inte
51. Vem är sportigast? De flesta killarna och Emma
52. Vem är en läslus? Jag och Josefine
53. Vem spelar hockey? Ingen
54. Vem spelar/spelat trummor? Ne, ingen
55. Vem skrattar mest? Debora och kanske typ Emma
56. Vem är sjukast? Alla <3
57. Vem är klantigast? MEN JAG


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.