Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Morgontrött.

Hej och - Godmorgon alla läsare! Det är inte så ofta jag har tid att skriva morgoninlägg. ;)

Idag känner jag mig ganska så trött och frusen, men jag går till skolan ändå idag trots halsont. Mamma och pappa kommer bara tro att det är för att jag vill slippa slöjdlektionen annars, och det orkar jag inte med. Dessutom får jag nog ta hem mina ljuslyktor från bilden idag. Hoppas de blev bra!
Nu är klockan 07:39 och jag är verkligen jättetrött! Om jag inte blir piggare snart får väl kallt vatten i ansiktet fungera...

Kram på er och ha en jättebra dag!
Lolli, er chey


Kommentarer
Postat av: S A N N A ♥

Åh vad söt blogg (:

Hur mår du idag? ♥

2009-11-04 @ 10:21:28
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.