Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Ny bloggdesign kommer...snart

Hejhej!

Efter några raseriutbrott över att min blogg aldrig blir som jag vill ska jag faktiskt göra en ny design, vi får se hur det blir! Jag är iaf väldigt pepp på att sitta och göra en ny design, vi får se hur det blir... Det vore bra om jag kunde lära mig HTML lite bättre, det skulle underlätta. Men jag vet inte riktigt hur jag vill ha det för tillfället, så vi får se helt enkelt. Tills vidare kommer min blogg vara helt tråkig, men det får ni stå ut med. Jag kanske också kommer vara tråkig, haha! Men iaf...nu vet ni. Ni vet. Någonting. (vad är det jag skriver om?!?)

PUSS OCH KRAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.