Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Ojski, har CHEYEN en ny header?!?



Från början tänkte jag faktiskt att jag skulle ha varit aningen seriös med min nya header. Dock så är jag ingen så seriös person, och min blogg är väl...humoristisk, antar jag?!? Men egentligen är det ganska så konstigt att jag bloggar både om allvarliga saker, min vardag och humor. Förvirrande läsning för er läsare, haha!
Men jag tror inte att jag kommer ha den här crazy designen så länge faktiskt. Headern blev väl som jag är - snygg och rolig - nejmen. Nu låter det som att jag är värsta egoistiska människan som prioriterar mig själv före alla andra. Så är det, typ inte.
Men...puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.