Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Sanningar och lögner

Det här är min efterlängtade, nya kategori som jag har funderat länge på att göra. Jag kommer inte att nämna några namn, allt för att göra skvallret mer spännande! Skvallret handlar om... Ja, det mesta? Ni får gärna försöka gissa vilken person det handlar om, sen får vi se om jag avslöjar någonting mer... Dock så kommer det här mest att handla om personer i min skola.

 Varför har det blivit så inne att säga att man har mensvärk? Jag har hört/sett flera personer i min närhet som hållt på och pratat om det. Jag har printscreenat en bild från www.bilddagboken.se.

Jag menar inte att det är fel att prata om mens och denna onda mensvärk, men varför lägga upp en bild på bilddagboken och skriva att man har mensvärk?!? Prata med någon öga mot öga istället, kanske din mamma/vän? Det skulle jag ha gjort i allafall om jag vore i samma situation som denna personen.

Det där var en person jag set prata om sin mens. Sedan är det en till, men med henne är det så uppenbart... Hon går ju och visar det hela tiden,  som om det är någoning att vara stolt över...Väx upp?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.