Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Skola och träslöjd

Hej! :)

I natt har jag verkligen fått lite sömn, men jag ska nog fixa denna mörka och regniga onsdag ändå! Jag har ju träslöjd idag, som jag är så duktig i...;) Det är så roligt att träslöjdsläraren tror att jag är en expert på träslöjd, det är jag ju verkligen inte! Och igår på utvecklingssamtalet satt han ju mest och skrattade åt allting, haha. Jag fattade ingenting, men jag är ju som jag är också...Duktig och samarbetsvillig.
Men aja, när jag kommer hem från skolan idag blir det bara att börja med tyskaläxan till imorgon. Dock så är det inte så mycket glosor denna gången, jag tror jag klarar det på en halvtimme eller så. Man kunde ta en dialog också om man ville, men jag föredrar glosor faktiskt. Och sen så var det kanske bara 1-2 som skulle ta dialogen, och då orkar jag inte. Det hade varit en annan sak ifall alla hade tagit dialogen. Då hade jag nog kanske valt den.

Det var längesen jag hade någon fotosession! Jag kanske borde ha det igen, vad tycker ni om den idéen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.