Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Tyskaläxa

Hej! :)

Jag borde öva på tyskaläxan, jag sitter med både www.blogg.se och www.glosboken.se uppe samtidigt, så mja - vad tror ni att jag gör? Jag håller på och fixar med min blogg och bloggar, hihi självklart val! :)
Jag ska nog skriva ett inlägg om en av mina bilder också, den på min klass. Egentligen så ja, det kanske är mer viktigt för mig än för andra men eftersom att jag har sagt att jag ska försöka vara så jordnära som möjligt så vill jag skriva om såna saker också. Jag tror att man bara tjänar på att vara jordnära, och ja ärlig när det gäller bloggandet. Jag skulle aldrig kunna ljuga en massa för mina bloggare. Min blogg är 100% jag, förutom att jag har hoppat över endel av allt depp jag har.

Det är badrummet på övervåningen. Det är typ ljust där inne och så finns det bra spegel. Jag gillar att vara där när jag tar kort, blir bäst så. I mitt egna rum blir jag typ röd i ansiktet och i hallen blir jag gul. Jag tycker om badrummet. Det är min plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.