Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

3 nya böcker

Hej! :)

Idag var det skola. Det börjar bli riktigt ruggit ute på morgonen nu, mörkt och kallt är det! Jag börjar bli sådär hösttrött, dock inte deprimerad. Deprimerad vad jag förra hösten, det är jag inte så längre. Jag har lärt mig att kontrollera mig själv mer, antar jag.
Idag i skolan hände det inte så mycket. Jag fick tillbaka mitt SO-prov på latitud, longitud och kartkunskap. Jag tycker alltid att det är jätteroligt att få tillbaka ett prov/arbete. Det är nästan som julafton för mig! Jag hade i alla fall fått 15/17 på provet och det är jag ganska så nöjd med. Nu väntar jag bara på att få tillbaka tyska-provet vi hade den 15 Oktober. På svenskan vill jag få tillbaka mitt arbete om min den grekiska guden Apollon också, hihi! Det är alltid roligt att få tillbaka prov och arbeten när man vet med sig att man har presterat bra...;)

Jag har också fått hem mina 2 böcker idag, den nyaste boken av Katarina von Bredow och så natthimmel tror jag att den hette. Jag fick med en bok på köpet också, eller ja för att jag visst köpte ett paket-eller-jag-vet-inte-vad...En bok om självförtroende.


Orkar inte pixa en ny bild just nu...Ska visa upp mitt rum/my favorite things någon dag också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.