Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Anorexia


När jag lyssnade på denna låten för första gången och tittade på videon började jag gråta... Vad hemskt det är att människor svälter sig själva i sjukdomen anorexia bara för att vara som alla andra...De är normala, fina tjejer (främst) och så svälter de sig för att vara som alla andra, när de redan är som alla andra...Fy vad hemskt.

TILL ANHÖRIGA SOM KÄNNER NÅGON MED ANOREXIA:
Det viktigaste är att personen i fråga får hjälp så snabbt som möjligt ni märker av sjukdomen. Varje minut, timme, dygn, vecka, månad spelar roll. Avvakta aldrig med att söka hjälp - sök hjälp direkt åt personen oavsett om den vill eller inte. Anorexia går inte att bli frisk ifrån själv.

Låten heter Sophie och sjungs av Eleanor McEvoy


Kommentarer
Postat av: Maja

Usch och fy, vad hemskt!

Jag bröt nästan ihop när jag såg videon, det är ofattbart synd om de som är drabbade av anorexi.

2009-10-18 @ 15:38:03
URL: http://fotografmaja.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.