Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Denna låten fick mig att börja tänka igen och känslorna bara ramlade ut...


Jag saknar dig, du vet vem du är... Kommer det någonsin bli vi igen?

Tårarna tog slut för längesen. Det är inte ens någon idé att gråta. Du har gjort ditt val och försvunnit ur mitt liv som en vän, en nära vän - jag som hoppades på mer.
Det var du som fick mig att resa mig upp igen. Jag var faktiskt lycklig och tänke på dig ofta. Du var min bästa vän och så lämnade du mig - utan ett farväl, utan ett hej, utan en kram. Du bara försvann.

Hade du känslor för någon annan? Du kunde berättat varför du valde som du gjorde. Det skulle varit mycket bättre, kanske hade tårarna inte varit lika onda då. Förstår du ens hur mycket jag saknar dig, hur ofta jag tänker på dig?
Varför ska jag ens leva utan dig? Du var mitt hopp. Nu har jag ingen. Ingen kommer någonsin att ersätta den du var.

Vem ska nu heja på mig på idrotten lika glatt? Du visste att jag behövde det, du gjorde mig lycklig. Du sa alltid hej till mig, du var så fin. Nu när jag ser dig vet jag inte vad jag ska säga längre, frågorna är omöjliga. Jag försöker att hoppas, men det är ingen idé längre. Jag saknar dig.

Var det meningen att 1 oktober skulle bli en sorgsen dag?
Förresten så är 14 september 2009 dagen då jag förlorade dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.