Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Det 112:ade inlägget kan väl åtminstone bli lite personligt för en gångs skull?

112 inlägg nu ja, jag är ganska så happy och har bestämt mig för att skriva ett inlägg rakt från mitt hjärta till er läsare.

Jag minns dagen då jag började blogga. Mitt minne är inte så detaljrikt, men jag var glad. Det var den 1 November 2007, alltså snart...2 år sen. Hur har två år gått så snabbt?!? Om jag ska vara ärlig så vet jag inte riktigt vad som har förändrats de här 2 åren, mer än att jag har blivit både klokare och äldre. Men på något sätt har jag samma tankar som jag hade för 2 år sen... Fast nu har tankarna utvecklas och blivit mer avancerade. Här kommer i allafall mitt första inlägg.



Jag skriver allt jag ska lägga ut i förväg, så jag jämt har någonting att lägga ut. Det är rätt smart att göra så, speciellt om man vill lä
gga ut saker ofta men inte har tid att skriva just då. Jag tänker mycket på miljön. Om 10 år kanske man inte kan leva på jorden för att miljön är så dålig. Det är rätt oroväckande faktiskt. Jag brukar ofta tänka:"Man får hoppas på det bästa". Egentligen ska jag inte säga någonting. Jag har ju inte hjälpt till att göra miljön så mycket bättre. Men man kan ju i allafall försöka att gå eller cykla till skolan i stället för att åka bil. Det är ju en bra början. Min familj sorterat soppor. Det tycker jag är bra att göra. och så släcker vi i rummen när vi inte är i dom och har inte på datorn eller teven när vi inte ser eller är på den. I bland läser man på internet att en massa skriver:"Stäng av datorn om du ska försöka vara så miljövänlig!" Hallå, fattar dom inget eller? Internet finns för att ge ut information och hitta information! Det är mitt motto när jag är på nätet. Men självklart ska man ha roligt också, det borde vara en lag. Jag gillar djur. Självklart är man orolig för dom också när det gäller miljön. Jag tycker att en sak är dumt:Djurparker! På djurparker sitter ju djuren inlåsta och ser så ledsna ut! Tänk om någon skulle låsa in oss i burar där vi knappt kunde röra på oss! Det vore förskräckligt!   Detta är Michelle i serien "Huset fullt" som håller i en kanin. Hon som är Michelle spelas av Mary-Kate och Ashley. Dom delar på rollen. Nu var det länge sen man kunde se "Huset fullt" på teve och Mary-Kate och Ashley Olsen är i år 21 år.


Miljö
Publicerat torsdag 01 November 2007 12:08

Permalink
Lägg till en kommentar |  0 kommentarer

Mja. Jag tycker jag bytte ämne väldigt ofta i ett, enda litet inlägg väldigt ofta. Det gör jag nog inte längre, eller? Men jag har ju också blivit en mer lugn och tyst person än jag var innan. Då var jag mestadels hyper för jämnan. Det kanske är tur att vissa saker förändras...Men ändå har ingenting förändras. Jag sitter här precis som jag gjorde för snart 2 år sen. Vad har förändras?
Mitt utseende kanske. Jag var en liten plutt för 2 år sen. Nu har jag antagligen bättre självförtroende och presterar bättre i skolan. Men det där med att vara duktig i skolan, är det egentligen nödvändligt? Jag menar, får man godkänt i allting spelar det ju egentligen ingen roll sen...Eller jo. Allt över godkänt är bra.
Jag har helt annan humor nu också. Jag menar, sminka sig som en katt och börja prata om orgasm, liksom. Ganska så fräckt av mig att tala om eh, sånt inför folk. Jag kanske inte alls har blivit tystare, men vad spelar det för roll? Nu ska ni få se kattbilden i repris, eller eh - jag vet fan inte vad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.