Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

8 oktober

Hej!

Jag har precis kommit hem från idrotten, på torsdagar har vi idrott som sista lektion. Det är ganska så bra, då kan man sticka hem sen efteråt om man vill...Fast jag brukar stanna kvar och duscha i omklädningsrummet. Det är ganska så mysigt när det är helt tomt och jag tycker inte det är så fräscht att cykla hem svettig. ;)
Just nu så har jag ont i huvudet eftersom att Mathilda slog i en dörr i mitt huvud - aj! "Oj, förlåt! Gick det bra?" var hennes ord till mig. Men ja Mathilda, det gick bra och jag lever! Bekymra dig inte över mig du.
Resultaten från löpningen hade kommit upp idag. Jag kom på plats 41 med tiden 25 minuter och 16 sekunder.

När jag kom hem hade jag en snabb liten fotosession med mitt oborstade hår och mitt osminkade ansikte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.