Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

drömmarnas television

Jag tycker att rubriken var passande idag eftersom att jag har tänkt väldigt mycket och vänt allting ut och in efter jakt på ett svar och jag försöker verkligen att komma fram till hur jag ska göra och vad jag ska göra.
Det första jag vill säga är att jag den nästkommande veckan kommer fokusera på musik, film och böcker på bloggen så att jag liksom bygger upp ett bibliotek där ni kan kolla efter film/bok/musiktips när ni är sugna på att se/läsa/lyssna.
Det andra jag vill säga är att drömmarnas television är ett väldigt fint inlägg, dvs detta inlägget.

/Lolliander


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.