Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Egopixlad till max




Observera att det är ett guldhjärta jag håller i handen och...inte något annat.




Diademet kommer från Glitter tror jag.

 


Har man PhotoDJ på mobile så...Har man det.


FJÄRIL, FJÄRIL...Kom tillbaka!?! (minns ni?)


Ljuset reflekterar rött, och det var på kvällen = mina ögon ser läskiga ut och trötta. Så det beror inte på någonting annat.


Sjutton vad albino jag ser ut!
...Solarium?




Jag har nästan turkosa ögon. Och ja, bilden är oredigerad.

Nöjda med pixen?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.