Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

era söta mongos

Hej!

Imorgon är det skola igen efter helgen och jag vet inte riktigt vad jag tycker om det. Snart är det höstlov i alla fall och då slipper jag träffa alla mongos som typ bara "jag har mejlat med fåååååkihhhhhhguuuumaaaaan". Uttala det rätt kan de inte heller, jag menar - Foki är stenkoll, och så lär de sig inte ens att uttala hennes namn rätt. Mongos till vänner.
Engelskaläxa, matteprov och NO-inlämningsuppgift är det denna veckan, helt okej. Jag har ju någonting att göra i allafall, kanske visa upp "allt" jag har att göra på bloggen? ;)

Päron till pappa - Mongos till vänner.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.