Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Fina Markus Krunegård. <3

Markus Krunegård är min absoluta favorit. Hans musik betyder otroligt mycket för mig, gör mig glad och lycklig. Jag lyssnar på honom varje dag. Mina vänner vet att det är Markus Krunegård som jag menar när jag säger Markus. I min värld finns det bara en Markus och det är Krunegård.
På idrotten när det spelas Markus Krunegård-musik i högtalarna så vaknar jag upp ur min dvala och börjar kämpa, kämpa. Vakna upp med Markus.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.