Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

galapremiärer, märkeskläder, middagsbjudningar & tidningsintervjuer

Ibland känner jag mig så vanlig när jag bloggar...Jag menar, hur ofta är jag på galapremiärer, handlar dyra märkeskläder som Louis Vitton-väskor, Gucci-mobil...Och hur ofta är jag på eleganta middagsbjudningar och medverkar i tidningsintrvjuer? Eh, aldrig?
Men egentligen kanske det är skönt med en bloggerska som går i skolan och lever ett allmänt normalt liv. Jag menar, jag är ju bara 13 år och galapremiärer och den där filmen om mitt liv kan vänta. Jag kommer att ha tid för allt det här senare i mitt liv, det är ju inte därför jag bloggar. Jag bloggar för att jag vill spara minnen från mitt liv och se skrivandet utvecklas. Kommentarer är ju självklart också roligt, även om jag skakat bort det lite den senaste tiden och koncentrerat mig på skrivandet istället. Visst, jag kanske aldrig kommer bli nya Blondinbella, men det vill jag väl inte bli heller?!? Jag vill uppfylla mina egna drömmar, inte bli wannabe Blondinbella/Foki/KENZA/Stinalee. Jag vill leva mitt liv, låt the life going on vettja!

En annan anledning till att jag faktiskt bloggar är att jag har väldigt mycket vänner från internet. Jag vill att de också ska få en inblick i mitt liv och då görs sig bloggandet som allra mest. Jag har inte tid att mejla med alla varenda, eviga dag - titta in på bloggen om mitt liv är så jävla intressant. Jag skulle inte ens vilja mejla med dem varenda dag, jag menar, det är ju inte så att det är jag som beundrar dem - snarare tvärtom. Jag menar, jag skulle aldrig skicka mejl till någon där det står att den personen är cool, pinsamtpinsamt! (Hörni...fortsätt skicka såna mejl till mig.)
Jag kanske är en dålig förebild som tycker det är superkul att skämta om det mesta så länge det inte sårar någon... Jag kanske förstör många flickors självförtroenden när jag säger att jag är snyggast i världen. Om jag nu sårar någon så är det absolut inte med mening. Det är sån jag är, jag gör massor med saker som jag ångrar i efterhand. Jag lär mig aldrig tänka innan jag utför själva momentet, haha. Men tack vare min goda humor blir jag alltid förlåten - tack vänner som står ut med mig!

Jag ska antagligen skapa en klubb på gosupermodel för bloggar förresten. Det är jättemånga unga tjejer som bloggar och gosupermodel är en bra sida för just tjejer. Jag vet några som antagligen gärna skulle vilja hjälpa mig med klubben - och varför inte liksom? Jag förlorar ju ingenting på det. Jag tycker att det är jätteroligt att blogga och det är något bland det bästa jag vet. Det vore ganska så roligt att diskutera om bloggvärlden med jämnåriga flickor också. Det skulle nog kunna bli en bra klubb och jag har redan tänkt ut endel roliga tävlingar som jag kan ha i klubben om jag nu skapar den. Men oroa er inte - jag kommer nog att skapa den om några dagar! (Innan höstlovet...? Hoppas!)

Kram från er alldeles egna Lolli ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.