Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Hur lyckas du, M-K?

Jag är helt såld i Olsen-tvillingarna och har varit det länge. Dock så tycker jag att Mary-Kate Olsen klär sig mycket mer kreativt än hennes syster Ashley.
Jag tänkte visa några av mina favoritoutfits med Mary-Kate Olsen.


Hon ser ut som en uteliggare på ett bohemiskt, fint sätt. Pannbandet är inte lika chicht, men hon är ändå fin. M-K lyckas alltid bra.



Rutiga storskjortor är jättefint till tights och boots. Jag tycker oversize-väskan ser trendig ut.


Väldigt vanlig outfit om man tar bort väskan och solglasögonen, dock så tycker jag att Mary-Kate matchar det hela bra. Jag gillar väskan i guld och det bruna skärpet. Skärpet ser lagom slitet ut och gissar på att det är vintage.


Mary-Kate Olsen är jätteduktig på att få svart att få snyggt ut. Helsvart - ohyes! I alla fall om du är en Olsen...


Jag kommer förmodligen att göra ett liknande inlägg om Ashley imorgon eller på lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.