Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Iviel-familjen (del 1

Den första familjen jag tänkte berätta om är familjen Iviel.
Till att börja med var det bara Michelle och Annah i familjen. Michelle är mamman som målar, en ensamstående ungdom. Annah har ingen pappa. Hur Annah egentligen blev till kan vi diskutera en annan gång. ^^
Annah var en tonåring till att börja med. Hon jobbade i bokhandeln och skolkade från skolan, vilket ledde till att hon fick egenskapen problem att binda sig. För övrigt så är både Michelle och Annah konstnärliga, vegetarianer, arbetsnarkomaner. Michelle är också en kockbegåvning och virtuos. Annah är flirtig.
Annah och Michelle flyttade in i en liten förortsvilla till att börja med. Michelle började jobba inom affärer, och Annah började ju somsagt jobba i bokhandeln. Båda två målade och var lyckliga.
Sen träffade Annah på en kille, och de blev ihop. Sen när Annah och killen hon blivit ihop med blivit ungdomar så förlovade de sig, och sedan gifte de sig. Annah ringde och adopterade ett barn, Nicolina. Sedan gjorde hon slut med killen hon var gift med, hon har ju trots allt problem med att binda sig.
Killen flyttar ifrån hushållet och Annah säger upp sig från jobbet och börjar måla på heltid istället. Hon håvar in massor av pengar, och hennes mamma, Michelle adopterar också ett barn - Lars. Efter det så flyttar familjen till att finare hus (som ni ser på bilderna nedanför).

På bilderna utspelar sig Lars och Nicolinas födelsedagskalas, och Michelle glömde maten i ugnen... Det började brinna och för Lars och Nicolina blev det ett ovanligt sätt att fira att bli tonåringar på...




Det kommer att komma mera från denna familjen framöver - ha tålamod.


Kommentarer
Postat av: tufftufftåget

Najjs, Sims äger

2009-10-11 @ 13:10:55
Postat av: Malin

Hihi!

Är the sims 3 roligare än 2:an eller vilket ska jag satsa på? vet du någonting om expansionspaket?

2009-10-11 @ 13:17:16
URL: http://nogg.se/malinlovelouiza

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.