Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

jag har en katt

En rolig dialog som jag hade med en tjej på MSN för några dagar sen.

Jag = J
Tjejen = T

T: Vad gör du?
J: Jag sitter med min katt i knäet.
T: Åh, har du en katt?
J: Ja.
T: Vad heter din katt? Hur gammal är den?
J: Min katt heter Mjau och är cirka 10 månader gammal.
T: Åh, har du fått följa hela uppväxten då? Har den växt mycket? Var den sötare när den var kattunge?
J: Den har faktiskt inte växt så mycket.
T: VA?!?! Men en katt är ju såå dyr, eller hur?
J: Faktiskt inte. 80 kr om året ungefär.
T: HERREGUD LÅTER NI KATTEN SVÄLTA FÖR FAN?
J: Den hittar mat själv. ^^
T: Aha, ni har en utekatt?
J: Nej, vi har en innekatt.
T: Jobbigt att tömma lådan och så eller?
J: Nej, vi har inte ens någon låda.
T: Euw, det måste stinka röv hos dig!
J: Nej.
T: Brukar katten ligga i din säng på natten, vid dina fötter typ?
J: Katten ligger vid huvudkudden.
T: Aha... Hur blir det när ni ska resa bort då?
J: ...Katten klarar sig väl alltid?
T: Fan vilken djurplågare du är. Sköter inte om stackars Mjau ordentligt.
J: Men eh, så du tycker att jag ska sköta om min katt som bara är en leksak och som andas och låter som en bilmotor?
T: Fan vad elakt av dig att lura mig sådär. Euww!
[Paus i cirka 20 minuter]
T: Men det var faktiskt riktigt roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.