Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

måndagen den 26 Oktober 2009

Hej!

Idag väckte pappa mig vid 8-tiden och då åt jag frukost. Sedan fixade jag i ordning mig och tittade på datorn lite innan vi åkte till Jönköping. Pappa skulle in på Biltema lite snabbt så jag följde med in och imponerade lite genom att kunna massor med bilsaker och vad de används till, haha!
Efter det åkte jag och pappa till Intersport och köpte skor till mig, och sedan blev det till mammas jobb. Jag satt vid datorn lite där och när mamma hade jobbat färdigt åkte jag och mamma in till Jönköpings city och åt lunch! När vi hade ätit shoppade vi och var på biblioteket, sedan tog vi bussen hem och nu är jag hemma igen.

Vad har ni gjort idag, kära läsare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.