Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Min åsikt angående egopix

Jag är en riktig...ja, vad ska man säga? Jag älskar egopix och tycker att varje bild har en mening. Därför raderar jag sällan någon bild. Ansiktet säger någontig, och ja... Det är bra att spara. Man kan bara få exakt samma ansiktsuttryck en gång i sitt liv, så varför radera den bilden med just det ansiktsuttrycket? Totalt onödigt att bara "åh, fyfan vad jag blev misslyckad! Jag måste nog radera denna bilden...". Jag är alltså en riktig fjortis när det gäller att ta kort på mig själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.