Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Min hotmail är inte det minsta intressant.

Hej!

En tjej på en annan sida ville att jag skulle visa upp min hotmail, för hon trodde att jag var en tjej som fick intressanta mejl. Först tyckte jag att det skulle verka lite konstigt, men nu är jag faktiskt riktigt sugen på att göra det! Alla e-postadresser och namn är cencurerade med svart i Paint.
Jag brukar faktiskt inte mejla med så många vänner på hotmail längre, jag får mest mejl från Pointshop och andra gratissidor, haha! Innan mejlade jag med cirka 5 stycken av mina vänner i skolan samtidigt, dock så gör jag det inte längre.

Njut av att tjuvkika på min email, ladies and gentlemans!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.