Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Mina gamla målade, bilder.


Det här är min teckningslåda. Jag lägger alla gamla teckningar där. Lådan är ganska så tung och brukar vara under min säng. Jag drar bara ut den när jag ska lägga i teckningar eller städa. Det är säkert över 250 teckningar i den. Ändå målar jag inte såå ofta och jag har bara haft lådan i kanske...1½ år?

Jag tror det är meningen att ögonen ska vara i fokus, men nja. Jag vet inte riktigt om jag ska vara ärlig.

Jag brukar nästan aldrig måla med mina tuschpennor men här är ett undantag, hurra! ;)


Det där ska föreställa mig och min bästa vän. Jag gjorde den till henne när hon fyllde år. Min vän är hon i Puma-tröjan och jag är hon med glasögon.

En räv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.