Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

ny tid

Det är en sån där ny tid nu, ni vet...Vintertid. Jag vet inte om det är bra eller dåligt, vi får se. Min dator ställde om tiden av sig själv, det var bra. Det är tråkigt att ställa om tiden, även om man faktiskt får en timme mer när "grillen ska in". Man ska alltså flytta bak tiden en timme, okej!?! :D

Det känns som att det här inlägget kan missuppfattas otroligt mycket när det heter "ny tid", men i allafall. DET ÄR JU EN NY TID FÖR SJUTTON GUBBAR (& TANTER)! LÄR ER DET.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.