Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Test.

Utseende

1. vilken ögonfärg har du: Typ...ljusa? Grå/blåa i en Zac Efron-nyans.
2. hur lång är du: 153 kanske?
3. vilken hårfärg har du: Orange/rött. Färgat.
4. långt eller kort hår: Till axlarna ungefär. Ganska kort.
5. piercingar i ansiktet? Inga.
6. vilken ögon färg skulle du vilja ha: Hazelbruna
7. hur lång skulle du vilja vara: 170 cm.
8. vilken hårfärg skulle du vilja ha: Jag skulle vilja ha rött hår som naturlig hårfärg.
9. vill du ha kort eller långt hår: Jag vet inte. Förändringar är bra.
10. skulle du vilja ha piercingar, isf vart: Kanske en piercing i näsan eller läppen möjligtvis.

Senaste du

11. åt: Ostfrallor
12. drack: Cappuchino
13. fick sms av och vad de stod: 3, om nåt erbjudande typ.
14. skrev sms till och vem: Vet inte.
15. sa: "Vad kallt det är ute"
16. kramade : Min mamma tror jag.
17. kysste: Men ingen.
19. du spydde: Längesen. Tror det var när jag hade feber i våras.
20. du skrattade rikitgt mycket: Igår i skolan, tänkte på leransikterna i toaletten och började gapskratta.

kärlek

21. är du singel: Ja.
22. ditt förra förhållande va med: För dåligt för att prata om.
23. ditt längsta förhållande: Några månader, 6 månader kanske? Var dock inte så seriöst.
24. med vem då: Kevin.
25. när någon säger din första kärlek vem tänker du på då: Jag saknar det delvis.
26. är du oskuld: Ja.
27. gillar du någon just nu: Mmhm.
28. hur många seriösa förhållanden har du haft: Noll.
29. vill du vara singel: Nä.
30. vill du gifta dig: Kanske när jag blir äldre, möjligtvis.
31. Vad heter din nuvarande Pojk/Flickvän: Jag har ingen.


vänskap

32. de som vet mest om dig: Mina föräldrar, Sofia, Becca.
33. den vän som du har känt längst: Jossan 
34. flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän: Alltså, det beror på. En allra bästa vän kan vara awesome, men flera vänner är ju bra. Jag tror jag ändå väljer en allra bästa vän, love på dig Sofia.
35. någon du saknar att umgås med: Vet inte. Saknar gamla klassen.
36. en av dina bästa killkompisar: Alec kanske?
37. någon kompis som bor långt ifrån dig: Sofia.
38. den du har mest minnen med: Becca och Sofia.
39. bra vänner du inte träffar ofta: Många.
40. har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu: Ja. Många gånger.


övrigt

41. musiksmak: Jag lyssnar på det mesta faktiskt förutom tjejer som står och sjunger om kärlek och love och blablabla.
42. sport: Löpning.
43. galen eller lugn: Jag är både och.
44. har du någon gång hört att du sjunger bra: Ja, ofta!
45. dricker du alkohol: Nej, nykterist.
46. har du hört att du borde bli modell: Haha, ja. Vet inte varför?
47. något speciellt du alltid har på dig varje dag: Hmh.
50. vad tänker du på just nu: Att test är roligt och jag borde göra det oftare och att Blondinbella är bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.