Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Tv-kväll med mamma :)

Hej! :) ♥

Snart ska jag dra ner till tv:n och ha en mysig tv-kväll med mamma. Sveriges fulaste hem och Matakuten står på menyn! Jag är faktiskt mer för inredningsprogram än program som gossip girl. Jag är väl helt enkelt född som någon seriös hellyegirl som enbart tittar på bra program, haha! (Fast varför tittar jag på mammas pojkar och bonde söker fru då?)
Jag tycker det är jätteviktigt att ägna tid med familjen, och det är väl så här jag och mina föräldrar brukar tillbringa den tiden. Det är jättebra att prata samtidigt som man ser på tv. Familjen är viktigare än man tror.

FRÅGOR?
[email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.