Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Usch

Idag väckte pappa mig alldeles för tidigt, 08:00 väckte han mig. Jag är ganska så grinig på morgonen för jag är alltid jättetrött då. Jag orkar inte prata och har knappt ingen aptit så tidigt, haha. Men jag har ju 4 hela dagar kvar på lovet så jag får väl helt enkelt sova längre då...:)
Idag var det 0,3 grader ute när jag gick upp och nu är det någon slags dimma. Solen börjar sakta lysa igenom dimman nu och det ser riktigt fint ut faktiskt. Jag borde nog fotografera dimman. Får se om jag orkar det, kanske.

Nu ska i alla fall pappa åka iväg och slänga papper och skräp. Det är hans uppgift, och då måste han göra det också. Sen så ska han fixa med bilen och sånt där tråkigt som jag inte orkar med. Tro inte att jag precis kommer hjälpa till med det.


Kramar från er cheychey

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.