Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Vad sårad jag blir



Tacka mig _ _ _ _ _ om du ser det här. Jag vet att flera av dina vänner från en populär hemsida för tjejer (vill inte ge den dåligt rykte) läser det här. När jag sa vad du hade gjort mot mig brydde de sig inte ens, "eh vaddå?". Nu ger jag en varning som är riktad mot alla, okej?
Lita inte på någon från internet. Du kan få vara med om riktigt obehagliga saker, bli knivhotad osv. Vill du bli det? Nej, det vill du inte.

...Ni anar inte hur mycket det sårar mig. Jag lever i en värld där jag inte längre är fri utan jag vet att jag varje dag måste vara försiktig...Ifall hon kommer igen. Hon & han.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.