Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Veckor av lögn


TITEL; Veckor av lögn
FÖRFATTARE; Pernilla Gésen
GENRE; Kärlek/kompisar/skola/familj (ett vanligt tonårsliv, helt enkelt)
HANDLING; Boken speglar klassen 7B och att det finns både rika/fattiga/svenskar/invandrare/fotbollspelare/smala/långa människor i varje klass. Verklighetsskildringen är väldigt bra. I just denna boken så bestämmer sig Hanna för att försöka gå ner i vikt och Set funderar över vilken tjej han ska satsa på...
MIN KOMMENTAR TILL BOKEN; Jag blev helt såld i denna boken - jag tycker verkligen om böckerna om 7B. Det märks att Pernilla Gésen utvecklas i takt med böckerna, hon är en jätteduktig författare.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.