Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Yes man

FILMENS TITEL; Yes man (2008)
REGISSÖR; Peyton Reed
GENRE; Komedi
HUVUDROLLEN SPELAS AV; Jim Carrey
HANDLING; Carl Allen (Jim Carrey) jobbar på en bank. Han säger nej till det mesta, oavsett om det handlar om jobbet, fritiden eller vänner - tills en dag då hans vänner tar med honom till en kurs som handlar om att säga ja till allt möjligt...Hur ska detta gå?
MITT BETYG; Yes man är en jätterolig film. Jag skrattade jättemycket och att huvudrollen spelas av en mina favoritskådespelare gör ju inte saken värre! Filmen var lite svår att komma in i, men när man väl gjort det var den enkel att förstå och bjöd på många skratt!

ÅLDERSGRUPPER FILMEN PASSAR TILL; 11 år och uppåt tycker jag är en passande åldersgrupp. Kanonbra film för vuxna!
FILMENS LÄNGD; 1 timme och 44 minuter


Kommentarer
Postat av: Maja/Masiiii

Den filmen såg vi i skolan, och den var jättebra!

2009-10-17 @ 10:01:38
URL: http://fotografmaja.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.