Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

24 September 2009

Hej!

Idag var det en fridrottsdag i skolan. 6-7:an har fridrottsdag samtidigt, och då tävlar klasserna mot varandra i olika fridrottsgrenar. Vi har 60 m, 800 m, längdhopp, höjdhopp, kula och stafett. Min klass vann bland 7:orna, och 6B vann mot 6:orna. Det var bra...Antar jag. Jag bryr mig egentligen inte sådär värst mycket, men det är roligt med såna här dagar. Det regnade på förmiddagen, men aja. Alla minnen med er är guld värda, jag älskar er!
Jag går i en väldigt speciell klass, om jag får säga det själv. I klass 5 blev vi en klass. Då kom vi från 3 stycken olika skolor och slogs ihop. Vi är väldigt bra vi faktiskt. Det finns ingen i klassen som jag ogillar faktiskt. :) Dock så gillar jag inte när man inte ens försöker, men nästan alla brukar faktiskt kämpa på bra.

Kram från Lolli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.