Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Animationer är alltid snyggt!

Här finns det massor med coola animationer, jag tycker det är jätteroligt med animationer faktiskt! När jag ser en animation blir jag lika glad som ett litet barn, vilket som är helt förståeligt - jag är ju faktiskt nästan ett litet barn! Dock så gillar jag inte "blink-blink"-animationer.





 Heja Sverige, denna animation är någonting för alla Sverige-älskare! (Vem älskar inte Sverige?)


Jag är en fisk, vad har du för något stjärntecken?




Kommentarer
Postat av: ⋆ Mysan - myafsolhem.blogg.se ⋆

vad bra :)

jotack, fint här!

gör dudå?

2009-09-17 @ 15:42:35
URL: http://myafsolhem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.