Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Avril Lavignes parfym


Avril Lavignes parfym, black star är i världens finaste flaska i världens finaste förpackning och parfymen är gjord av världens finaste människa! Jag är verkligen glad att Avril Lavigne äntligen skapat en parfym. Parfymen kostar runt 200 kr, och då får man 15 ml parfym. Det finns flera olika storlekar att välja på, men om jag skulle köpa den skulle jag nog ta 15 ml, för att se om jag tycker om den innan jag köpte större flaska.
Parfymen finns att köpa på www.eleven.se i Sverige.

Kram på er!
Lolli


Kommentarer
Postat av: Louise från gsm

Hej!

Jag har den perfymen! <33

Jag ÄLSKAR den! <33

Den finns på kicks i vällingby också, om du vet var det ligger! =D

Jag fick den av mig mamma när hon var i Polen! =D

Jag har den stora flaskan!

Puss//Louise50

2009-09-24 @ 19:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.