Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

CHATTA med mig?

Hej! :)

Nu är det så att jag har blivit väldigt intresserad av att lära känna nytt folk, och tänkte chatta med folk på MSN. Det spelar ingen roll hur gammal du är, kön, vad du gör på fritiden osv. Det enda du behöver är att ha en blogg och att jag får tillåtelsen att lägga ut chatterna på denna bloggen (chey.blogg.se)
Jag gör detta för att se vad andra bloggare är intresserade av att läsa. Ni kommer få ett inlägg + länk till er blogg som tack för hjälpen. Lite reklam alltså! :)

Sätt igång genom att adda [email protected] på MSN.

Det här pågår ett bra tag. ^^


Kommentarer
Postat av: Amanda <3

sv: ja, de stämmer. Den är grym. Vad tycker du om mina "veckans HUNK!"? Kram

2009-09-27 @ 19:12:21
URL: http://maanduz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.