Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Ett inlägg från en Malin:inare.

Mitt namn är Malin och jag är gästbloggare på min kompis blogg. Jag känner henne över internet. Många tycker att det är fel att ha internetkompisar, att dem kan söka upp en i verkliga livet osv. Visst, de KAN det, men ärligt talat, SKULLE de verkligen göra det? Tänk realistiskt, bara man inte talar om vad man heter och vilken adress man bor på är det inte farliiigt.
Min kompis då, cheyen! Hon bad mig gästblogga över gosupermodel där jag heter Otherwise och jag seriöst dog nästan av glädje. JAG SKA FÅ BLOGGA ÅT CHEYEN, JAG SKA FÅ BLOGGA ÅT CHEYEN! Hon har sagt att jag får blogga om vad jag vill och om det blir bra kanske jag får mera chanser i framtiden, TACK CHEYEN.
Jag började febrilt tänka, vad vill JAG blogga om? Jag kom fram till att godis är gott, men inte särskilt gott, under betänketiden... Jag har ganska så bra humor och både jag och cheyen gillar smilies. Så vad säger ni - ska vi köra på guuult?
(Ja. Det gör vi.)

 smileys/Smiley41.gif smileys/Smiley03.gif smileys/sonst46.gifsmileys/sonst54.gifsmileys/sonst66.gifsmileys/smile13.gifsmileys/sonst14.gifsmileys/sonst31.gif smileys/sonst23.gif
Jag tycker det är gulligt med mindre varianter att använda sig av på MSN och liknande chattprogram, så det här är några av mina favoriter. Jag ska visa er några större också.

smileys/Smiley23.gifsmileys/Smiley20.gifsmileys/Smiley16.gif  


KÄLLOR:
http://www.animerade-gif.com/hitta.php?kategori=smileys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.