Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Familjen Mcdewn

Idag skapade jag familjen Mcdewn som består av två systrar.
Syster nummer 1 är hon här nedanför.


Juliette är en mycket söt ungdom med hazelbrunt hår och blåa ögon. På denna bilden är hon dock osminkad, annars så har hon kajal, ögonskugga och rouge.
Juliette är en arbetsnarkoman, god människa, ambitös, konstnärlig och perfektionist. Hennes dröm i livet är att bli en världskänd kiurg.


Det här är syster nummer 2. Hon heter Marie McDewn. Marie jobbar inom militären. Hennes dröm är att bli astrounaut. Marie är en arbetsnarkoman, atletisk, ambitös, perfektionist och händig person.

 BILDER;


Kommentarer
Postat av: emmae

sv: ja, de är jättesmarta! =) hihi vad roligt med bilder på sims, är det sims 3 ?=)

2009-09-21 @ 19:54:31
URL: http://fjortondefebruari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.