Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

FYFAAAN VAD JAG ÄR SNYGG NUUU.

Hej!

 

Igår kände jag mig ganska så trött och avdankad alá Lindsay Lohan. Jag gick och la mig ganska så sent, för jag tittade på Allt eller inget och lite på fotbollen också. Allt eller inget var faktiskt bättre än jag trodde!
Nu på morgonen har jag ätit frukost. Jag har både marmelad och trycksvärta i ansiktet, haha – vilken kombo! Just nu känner jag mig inte särskilt snygg, nej.


Allt eller inget

 Mer uppdateringar blir'e.

Lolli♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.